Bestilling af nøglebrik til Klubhuset

Kære medlemmer

Udskiftningen af alle eksisterende låse i klubhuset samt på bådpladsen, er i fuld gang.
Der er ikke udskiftet låse endnu, men IT systemet som skal styre de nye nøglebrikker er blevet installeret
og bestyrelsen har modtaget undervisning i, hvordan man kan producere nøglebrikker til medlemmerne.


Planen er, at den fysiske udskiftning af låsecylindrene, sker hen over Juli måned så vi er i mål ca 1 August.
Det er derfor vigtigt, at alle der har en eller flere nøgler, modtager en nøglebrik som giver adgang til de samme grupper som den/de fysiske nøgler medlemmet allerede har.

OBS: Det er vigtigt IKKE at smide de gamle metalnøgler ud førend at alle låse er skiftet.
Vi melder dette ud når projektet er udført. Indtil da bør man opbevare nøglebrikken sammen med sin klubnøgle.

For at modtage en nøglebrik beder vi hermed alle medlemmer med en eller flere nøgler om,
at bestille en nøglebrik her (kræver login)

Vi sender derefter hurtigst muligt en brik til jer med posten.

Det er også muligt for en fra bestyrelsen, at oprette nøgler til et medlem, når vi er i klubhuset.
Dette kunne f.eks ske på en ugentlig sejlaften hvor man alligevel mødes. Hvis man ønsker at modtage en nøgle på den måde,
så bedes man aftale det på forhånd og direkte med pågældende  bestyrelsesmedlem.

(F.eks kan jeg selv oprette nøgler på Mandag, forud for skolesejlads kl 18, eller umiddelbart efter at vi er tilbage i havn)


Hvis der er nogen der har spørgsmål til forløbet må i meget gerne skrive en mail til brik@support.kas.dk.

På vegne af bestyrelsen
Jon Bundesen, Fmd